czwartek, 19 lipca 2012

chill

Dzisiaj totalnie nie wiedziałam co robić,szłam do kina,ale nie doszłam,szłam do Bostonu,ale nie doszłam,więc wybrałam się do SH :)  był taki duuuży,ze jak szybko tam poszłam tak szybko wyszłam :) Totalny luz szorty,t-shirt,plecak i fruu.Dzisiaj już nie tak instagramowo,ale to nie znaczy,ze juz koniec mojej przygody z insta.Wyluzowany pościk z humorem może i tak ;) Zdjęcia nie są takie jakie chciałam,ale bywa w Polsce będzie lepiej tak uważam,














t-shirt-H&M
shorts-tommy hilfiger 
backpack-ed hardy
shoes-vans
socks-H&M
sunglasses-ray ban

7 komentarzy:

  1. Końcówki .♥.♥
    Alexii ty mój hipsterze *.* :D
    Alexii taki tam łódzki hipster. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuu Alexii uwielbiam cie! :D Jestes sliczna i wgl ;D Zajebiaszcza ;D i masz zajebiste zycie, zazdroszcze Ci z calego serca :)) ps. boske butki :D jest vans jest lans :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No no Alexii, dotrzymałaś obitnicy. No i post jest :DD /Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia, na pewno będę tu zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lool jak ja kocham twój styl i plecak *_* masz swietne ombre!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. ej, Mała, masz moje Vansy i moje okulary <3 jeszcze bardziej Cię lubię.

    OdpowiedzUsuń