wtorek, 17 lipca 2012

instagramowe #1

Hey pierwszy post wow.. taaak dzisiaj króluje instagram jakość jest średnia,ale to jest fajne..każde blogi  modowe sa pozowane i może mają to coś,ale chcę coś innego :) dlatego mój blog będzie się opierał zdjeciami z telefonu można,można. Jestem Alexii 14 lat jejku nie lubię opisywać siebie wiec nie bedę tego robić to jest zbyt oklepane i takie normalne.Fotografuje swoim iPodem wszystko co wpadnie mi w oko i jest ciekawe może to nawet być garnek,ale musi miec to cos..puste butelki tez w sobie cos mają :) ten blog mozna nazwać modowym? beda tu gadżety, stylizacje, miasta co tylko się da.. dzisiaj jest porcja moich butów nabytych jakos w najbliższym czasie,kubki z kolekcji Keep calm and... i coś jeszcze.Wiem,że ludzie wolą ogladać zdjęcia niż czytać notki dlatego będe skupiać się na zdjęciach niż na opisach :) 









6 komentarzy:

  1. Kocham twoje OMBRE ♥
    Będę tu wpadać codziennie i patrzeć czy coś napisałaś .:)
    Czekam na twoją oryginalność , bo jesteś b. kreatywna :) i chcę to tu widzieć . W końcu nie będzie sztywnych zdjęć . Mam nadzieję , że będzie tu cała Alexii jeśli tak to z pewnością będziesz miała duużą oglądalność .
    ~Hania♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej ! Świetny wpis, śliczna ty, b.fajne rzeczy ! wiedziałam że blog bedzie spoko ! <3 wbijaj do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Alexii dobrze jest, mega bluzka :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Alexii jest doskonale! Dajesz następne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alexii zmień czcionkę , bo tak głupio się czyta ... powodzenia ; * !

    OdpowiedzUsuń
  6. wszyscy Ci tak komentują bo Ci liżą dupę... myślę , że w tych zdjęciach nie ma "tego czegoś" co było by zaskakujące , same nudy . moim zdaniem masz fatalny gust w dobieraniu ubrań do zestawów ,lecz poszczęgulne ubrania przyciągają wzrok , będę częśćiej wpadać i patrzeć jak się rozwijasz , poćwicz nad dobieraniem ubrań , powodzenia.. Jeżeli będziesz onteligenta weźmiesz sobie moje rady do serca i wtedy daleko zajdziesz ;)

    OdpowiedzUsuń