niedziela, 26 sierpnia 2012

26/08/12



Właściwie trudno stwierdzić jakie jest pochodzenie pasów pasków i paseczków. Jedyne co nasuwa mi się na myśl to film biograficzny o Coco Chanel gdzie to wielka ikona mody, prekursorka wielu trendów z nonszalanckim luzem paradowała w tshirtach w paski z udziałem męskich spodni. Tak wielki wpływ miało to na modę, że aż po dziś dzień banalny wzór jakim są paski uchodzi niemalże za obowiązkowy w każdym sezonie. Pacco Rabane wychodząc po pokazie pojawiał sie w marynarskich pasach a ja zastanawiałem się czy on wogóle sie przebiera. Lol. Być może pasy przypominają nam o beztroskich wakacjach nad morzem co designerzy umiejętnie próbują nam przytoczyć kiedy my sami spędzajac lato w mieście tylko fontanna może posłużyć nam za marzenie o bezkresnych wodach oceanu. Jednakże lato w Bostonie to jak spełnienie najskrytszego marzenia, i nawet upał niestraszny zwłaszcza kiedy ma się marynarski atut big paski w stylu lat
 60-tych.









dress-abercrombie&fitch
sunglasses-ray-ban

8 komentarzy:

  1. cudowna sukienka : )

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna sukieneczka :) styl marynarski caly czas o sobie przypomina szczegolnie w takich fantastycznych ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ladnie tu :), sliczna sukienka tylko czciona taka mala ze ledwo przeczytalam tekst :)

    :*

    kawkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. paski , paseczki , zawsze są trendy , szczególnie kiedy lato przychodzi :) Fajna sukienka , pozdrawiam i zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka! ja wczesniej nie przepadalam za paskaim, ale od jakiegos czasu je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, fajny strój :)

    jaki masz cudny blog :) możesz mi zdradzić, na jakiej stronie można zrobic taki napis ze zdjęciem 'w środku' jak masz w nagłówku?

    dzięki za komentarz ;3
    pzdr.

    OdpowiedzUsuń