piątek, 14 września 2012

14/09/12

 Właściwie nie wiem co napisać o dzisiejszym outficie, nie inspirowałam się nikim, nie podpatrzyłam w żadnym magazynie modowym, po prostu zakładając tę sukienkę poczułam, że czegoś jej brakuje i tak oto postanowiłam zestawić ją z kamizelką, która z pewnością ucieszyła by panienkę Gomez bo to właśnie ona zaprojektowała ją dla sieci sklepów K-Mart a ja zasiliłam jej konto :) buty to nowy nabytek od Supry, btw są tylko 2 sklepy na świecie tej marki co nie ukrywam cieszy mnie niezmiernie będąc jej nabywcą:)










dress-united colors of benetton
vest-selena gomez for kmart
shoes-supra
sunglasses-american eagle
bag-dkny 

6 komentarzy:

  1. dobra stylówa! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miły komentarz, sukienka bardzo mi się podoba a kamizelka jest wręcz niewiarygodna:) obserwuję i zapraszam do mnie :)

    Buziaki Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna sukienka , cudownie w niej wyglądasz♥

    OdpowiedzUsuń
  4. buty wgl nie pasują... założyłaś je po prostu żeby sie pochwalić -,-' żedada -,- już wolałabym zalożyć jakieś trampki z lumpeksu -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. zawiodłam się na dzisiejszej stylizacji :( nic mi się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń